såna där spontana dagar behövs

Mötte upp EH vid halv tre nere vid tåget då vi beslutat att det var bäst för min del att hålla mig på hemmaplan idag. Vi käka kladdkaka och bara tagit igen förlorad tid. Var det tyst någon gång? Mitt i allt hörde SB av sig så när EH lämna mig byttes hon ut till han. 

Vi slog på en film direkt och bara dega. Inräknat i det var det pizzahäng med la familia som landat hemma igen. SB och syster fick ryck och jaga varandra runt hela huset, fullt normala? Nej. Fick till slut rycka in som hjälp för stackar lilla killen.

Han lämna mig i alla fall vid tolv och då ni bytte jag sällskap igen. Det blev min bästa vänner MH & MHA. Prata igenom livet snabbt och sen drog jag. Så bra är dem. Åker till gotland imorgon igen. Får se hur uppadeteringen blir. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0