Yes I did say poolparty!

Har vaknat nu. Dock är jag inte vid liv. Hade planerat in en fika med världens mest saknade människa vilket jag på något sätt glömt bort mitt i alkholen. Men ska fräscha till mig så blir det häng med henne senare. 

Till gårdagen. Jag, M & FS beslöt att vi skulle ta oss till AH för poolparty. Sagt och gjort vi gled dit och som vanligt är det alltid lite små stelt. Men vi fick igång det. Flera anslöt och jag fick tillbaka en saknad vän. Sen börja det mer roliga när alla börja åka i poolen och jag satt och nöjt av att se alla som åkte i med sina kläder medans jag satt tio meter ifrån poolen. Jag borde inte tänkt så mycket för då kom EM, jag blev buren, han höll mig över poolen och sen var jag också blöt.

Till slut blev det så kallt så att jag fönade mina underkläder och fick låna kläder. Somnade i en säng med dem två jag åkte dit med och fem i morse drog vi till stan och Mcd. Kan varit det bästa! 

Satan vad långt inlägg. Men nu ska jag fräscha till mig ordentligt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0