Frågor & Svar

Kan inte du börja skriva vart dina kläder kommer ifrån? SUPER SNYGGA!!
Självklart kan jag börja göra det. Bara det att jag köper inte så mycket nytt. Min ekonomi är väldigt ostadig som heltids rökare och student. Men ska börja fixa det!

Är SB, simon bonazzi? Är ni mer en bara vänner?
Jackpot! Det är Simon och nej nej nej gånger tusen nej. Vi är bara vänner. Vi har alltid bara varit det och vi kommer alltid bara vara det. Så lyssna inte på vad Uppsala har att säga om den saken! Jag kanske vet vem som ställt frågan och den personen ska inte vara orolig för något!

Vad ska du göra i sommar? Jobba?
Redan berättat det förut. Men om en vecka ska jag bo själv i en lägenhet i Nyby och vara kattvakt. Ska om 19 dagar till Alanya med mina tjejkompisar och i Augusti är Borås och Gotland inplanerat. Inget jobb som ni ser. Får hjälpa till hemma för lite exta pengar.

Hur lång är du?
En fråga jag hatar. Jag är hela 175 cm och det är överdrivet långt enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0